چرا خرید از نمایندگی محصولات سونی در ایران بهتر است؟

نمایندگی محصولات سونی در ایران

مزیت خرید از نمایندگی محصولات سونی در ایران فقط محدود به تهیه جنس اورجینال است؟ اگر اینطور باشد که الآن شما هم می‌توانید در بسیاری از دیگر فروشگاه‌ها هم نمونه‌های اصلی را پیدا کنید. مسلماً مزایای خرید از نمایندگی سونی، این برند پرآوازه، فقط محدود به این موارد نمی‌شود. پس بقیه آن چیست؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که چرا باید تمامی خدمات مرتبط را از نمایندگی محصولات سونی در ایران دریافت کنید.

نمایندگی سونی واقعاً چیست؟

اول از همه باید به این سؤال پاسخ داد که اصلاً کلمه نمایندگی سونی به چه معناست؟ به عبارتی به چه مکانی نمایندگی می‌گویند و چه تفاوتی بین یک فروشگاه معمولی که محصولات سونی را عرضه می‌کند با نمایندگی وجود دارد؟

نمایندگی سونی مرکزی است که شما می‌توانید هر خدمات مورد نیاز و مرتبط با محصولات سونی را در آن پیدا کنید. این خدمات از فروش گرفته تا تعمیرات تخصصی و همچنین مشاوره رایگان را شامل خواهد شد. هر محصولی، چه قدیم و چه جدید تعمیر می‌شود و مدل‌ها در صورت خارج نشدن از خط تولید، در نمایندگی عرضه خواهند شد.

مزایای نمایندگی سونی چیست؟

حال به سراغ بحث اصلی می‌رویم و اینکه مزایای نمایندگی محصولات سونی در ایران چیست؟ به صورت کلی می‌توان مزایای زیر را برشمرد:

  • مشاوره و راهنمایی تخصصی در بخش تعمیر به صورت رایگان
  • نظارت بر فعالیت واحدها به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان
  • تعمیر تخصصی مدل‌های جدید
  • انجام تمامی خدمات توسط کارشناسان باتجربه و حرفه‌ای
  • استفاده از قطعات فابریک و اصل در بخش تعمیر
  • تست دستگاه تعمیر شده
  • تعمیر فقط برند سونی
  • استفاده قطعات اورجینال همراه با ضمانت‌نامه اصلی
  • ارائه فاکتور رسمی از خدمات انجام شده
  • آشنایی کامل تمامی کارمندان با محصولات سونی
  • دارای بخش‌های مجزا
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه

در ادامه بعضی موارد را بیشتر باز و تحلیل خواهیم کرد:

محصول و خدمات متناسب با مشتریان

هر خدمتی که در نمایندگی عرضه می‌شود، متناسب با نیاز بازار است. اگر دقت کرده باشید، بعضی محصولات یا خدمات در نمایندگی عرضه نمی‌شود. مواردی که می‌تواند باعث تعجب بسیاری شود؛ اما وقتی کمی آن را تحلیل می‌کنیم، متوجه می‌شویم که واقعاً دلیل قوی پشتش وجود داشته که نمایندگی آن را عرضه نکرده است. دقت داشته باشید که برای نمایندگی سونی عرضه خدمات هیچ کاری ندارد؛ اما سعی می‌شود تا خدمات متناسب با شرایط و نیاز جامعه کنونی در آن شهر یا کشور عرضه شود.

نمایندگی محصولات سونی در ایران
نمایندگی محصولات سونی در ایران

در حالت کلی، خدمات زیر در نمایندگی سونی عرضه می‌شود:

استفاده از محصولات اصلی

«معلوم نیست که جنس آن چیست. ما که درون کارتن آن را ندیده‌ایم». این‌ها جملاتی هستند که بعضی فروشندگان به مشتریان خود برای توجیه محصولات متفرقه می‌گویند. اتفاقاً باید گفت که محصول اورجینال جنسش کاملاً مشخص است. هر چیزی که درون کارتن قرار می‌گیرد، از قبل ثبت می‌شود. همه آن‌ها شناسه‌ای دارند. البته متأسفانه بعضی افراد سودجو از کارتن‌های خالی استفاده کرده و نمونه‌های فیک و معیوب را داخل آن قرار می‌دهند. همین مسئله باعث بدگمانی افراد نسبت به محصولات اصلی شده است.

مسئله دیگر، استفاده از قطعات اصلی است. بعضی فروشگاه‌ها با اینکه محصولات سونی را تعمیر می‌کنند؛ اما گاهی به دلایلی از جمله در دسترس نبودن نمونه‌های اورجینال یا دریافت سود بیشتر، اقدام به استفاده از نمونه متفرقه می‌کنند. نمی‌گوییم که کیفیت نمونه‌های متفرقه بد است؛ اما هیچگاه به اندازه یک نمونه اصلی نخواهد شد.

تحویل فاکتور اصلی

کدام مرکز تعمیراتی به شما فاکتور می‌دهد؟ فروشگاه‌ها حتی اگر اورجینال هم نباشند، باید فاکتور بدهند؛ هرچند بعضی از آن‌ها هم از این مسئله فرار می‌کنند. در صورتی که بسیاری از مراکز تعمیراتی نه تنها فاکتوری نمی‌دهند، بلکه در صورت اصرار، با مشتری بحث خواهند کرد. دادن فاکتور وظیفه هر مرکز تعمیراتی است. اینکه دقیقاً چه اتفاقی افتاده و هزینه دریافتی شامل چه خدماتی است. همچنین این فاکتور همراه با مهر اصلی است. در صورتی که مشکل دستگاه هنوز با پابرجا بود، فقط کافی است تا فاکتور را با خود به نمایندگی محصولات سونی در ایران تحویل دهند.

مشاوره تخصصی

اگر یک شخص تعمیرکار بخواهد مشاوره تخصصی بدهد، باید چندین سال تجربه کسب کند. در صورتی که در نمایندگی محصولات سونی در ایران، تمامی کارشناسان باید دوره‌های حرفه‌ای را بگذارند. حتی اگر دوره‌ای را هم نگذارند، باید همیشه اطلاعات خود را به روز نگه دارند. اگر چنین کاری نکند، اجازه کار در نمایندگی را نخواهند داشت. کارشناسان باید همیشه زمان خاصی را به مطالعه و به روز نگه داشتن دانش خود اختصاص دهند. پس مشاوره‌ای که شما در نمایندگی دریافت می‌کند، کاملاً حرفه‌ای و به روز و از همه مهم‌تر متناسب با محصولات سونی است.

قیمت واقعی

مراحل کار در نمایندگی محصولات سونی در ایران به این صورت است:

  • تحویل محصول به واحد پذیرش و ثبت آن در سیستم
  • عیب یابی اولیه و پیدا کردن مشکل و تخمین قیمت
  • اطلاع قیمت به مشتری و دریافت تأییدیه
  • شروع به کار بعد از دریافت تأییدیه

این مراحل باید انجام شود. تمام مراحل ثبت خواهد شد و بدون دریافت تأییدیه کار شروع نخواهد شد. از طرفی باید گفت که قیمت هر خدمات و محصولات بر اساس قیمتی است که از طرف اتحادیه اعلام شده و واقعی است. به هیچ وجه از قیمت‌های نجومی خبری نیست. همچنین اینکه در همان اول هم هیچ هزینه دقیقی اعلام نخواهد شد.

خرید و تعمیرات محصولات سونی در نمایندگی

برای خرید و تعمیر محصولات Sony فقط کافی است تا با نمایندگی محصولات سونی در ایران تماس بگیرید. کارشناسان هر واحد به صورت تخصصی و بر اساس نیازتان به شما مشاوره می‌دهند. دفتر اصلی نمایندگی در تهران قرار دارد و شما برای ارتباط با شماره تهران تماس بگیرید. بعد از تماس، هماهنگی برای ارسال کالا انجام خواهد شد.

آنچه در این مقاله میخوانید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
لطفا نظر دهیدx